emam zaman9004

از همان زمان كه خداوند آدم ابوالبشر را آفريد همواره انسان‌هايي گرگ‌صفت بوده‌اند كه قابيل‌وار، هابيل‌هايي نيكوكار را كشته‌اند و وجودشان، لكه‌ي ننگي بر چهره‌ي تاريخ بوده و داغي بر دل‌هاي حق‌طلب، اما به راستي آيا براي اين همه خون به ناحق ريخته شده هيچ منتقمي بوده يا هست؟

اگر چه گاهي كس يا كساني بوده‌اند كه به ظاهر با كشتن بعضي قاتلان خونبهاي خويش را گرفته‌اند اما بايد بدانيم كه منتقم واقعي خون صالحين و شايستگان كسي است كه اولاً بايد حكم از جانب خداوند داشته باشد ثانياً، راه و هدف مقدس آن بزرگواران را دنبال نمايد و ثالثاً هدف مقدسشان را به سر منزل مقصود برساند و آن منتقم كسي نيست جز حضرت مهدي عجل‌الله‌ تعالي‌ فرجه‌ الشريف.

آري، اوست كه وارث تمام انبياء و اوصياست و انتقام گيرنده از دشمنان و قاتلين آن بزرگواران و اين عمل حضرت به امر پروردگار و يكي از اهداف قيام آن حضرت شمرده شده و آن وجود مقدس آرام و قرار نمي‌گيرد تا زماني كه به شدت از ياغيان و قاتلان انتقام گيرد.
و اين ‌جاست كه او را والثائر1 خوانده‌اند كه امام زمان خون‌خواه و قصاص‌كننده‌ي خون همه‌ي بندگان صالح به امر خداست. ما نيز از خداوند درخواست مي‌كنيم تا خون‌خواهي اهل‌بيت پيامبر را در ركاب آن امام منصور روزي ما فرمايد.

پی نوشت ها

1- دعاي بعد ار زيارت آل‌يس

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید