باسمه‌تعالي


مصاحبه خبرنگار محترم روزنامه كشوري نسل فردا، صبح روز يكشنبه مورخ 18/5/94 با رياست محترم هيئت‌مديره دارالقرآن الكريم اصفهان و ساير مسئولين اين مؤسسه در محل دفتر مركزي برگزار شد.
در اين مصاحبه و با عنايت به اهميت فعاليت‌هاي گسترده‌اي كه در اين مؤسسه صورت مي‌گيرد، رئيس هيئت‌مديره ضمن تبريك روز خبرنگار، اشاره به 27 سال سابقه‌ي دارالقرآن نمود و از تلاشهاي بي‌وقفه حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمين حاج آقا مهدي مظاهري ياد نموده و نامبرده را به عنوان انساني شايسته، دلسوز، خوش‌نفس و سليم برشمرد و اضافه نمود، اين مرد وارسته مجدانه در تلاش براي آشنايي آحاد مردم، با تعاليم آسماني قرآن كريم بود و در اين راه از هيچ كوششي فروگذار ننمود.
در ادامه، آقاي محمدرضا گرجي، از اقدامات صورت گرفته در راستاي نحوه آموزش و بكارگيري مربيان و از روند اصلاحات انجام شده در برنامه‌هاي جديد آموزشي و پژوهشي مؤسسه سخن گفت.
آقاي خدائي نيز به تشريح اقداماتي كه در مراكز شهرستاني صورت مي‌گيرد و فعاليت‌هاي مؤسسه را با اين تعبير تفسير كرد كه در حقيقت ارتباط دارالقرآن با فراگيران قرآني از مهد تا لحد است.
آقاي سادات نيز در خصوص شعب وابسته به مؤسسه سخن گفت و عناوين درسي در حال آموزش و تدريس را بسيار گسترده برشمرد و توليدات مؤسسه را به عنوان محتواهاي درسي در رشد و تعالي قرآن آموزان كم‌نظير دانست.
و آقاي نيكخواه هم به عنوان نماينده حقوقي دارالقرآن اظهار كرد محتواي دروس همان محتواهايي است كه آموزش و پرورش مصوب نموده است. ليكن در اين مدارس فعاليتهاي قرآني را زياد و ثمربخش برشمرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید