حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر آیت میردامادی، نماینده آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه در تهران و امام جماعت مسجد امام رضا علیه السلام در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت های تبلیغی دفاتر مراجع تقلید در اقصی نقاط جهان اظهار داشت: مطمئنا فعالیت دفتر هر یک از مراجع و ارتباط روزانه و بی واسطه مردم با نمایندگان مراجع می تواند در گسترش ارزش ها و معارف اهل بیت علیهم السلام مؤثر باشد.
وی اضافه کرد: دفتر آیت الله حسین نوری همدانی از سال 1381 در مسجد و حسینیه همدانی های تهران تأسیس شد و همه روزه به صورت حضوری و تلفنی، پاسخگوی صدها تن از مؤمنین و مؤمنان است.

فعالیت شبانه روزی دفتر آیت الله نوری همدانی در تهران
امام جماعت مساجد همدانی ها و امام رضا (ع) ادامه داد: عموم دفاتر مراجع، صبح ها و بعداظهرها فعال اند اما از امتیازات دفتر آیت الله نوری همدانی در تهران این است که به دلیل فعالیتِ حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر احمدی، شبانه روز پاسخگوی سوالات و مسایل دینی، اعتقادی، اجتماعی و اخلاقی و حتی سیاسی مردم هستیم.
وی با اشاره به اینکه بیشتر سوالات و درخواست های مردم پیرامونِ مسایل و احکام شرعی مانند نماز، روزه و وجوهات شرعیه (زکات، رد مظالم و خمس) است، گفت: تقضای استخاره یکی دیگر از فعالیت های دفاتر مراجع تقلید است که بسیار مخاطب دارد.

توزیع کتب تبلیغی از فعالیت های دینی دفاتر مراجع است
نماینده آیت الله نوری همدانی در تهران خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت های این مرجع تقلید، کمک به مستمندان و فقرا و توزیع کتب دینی و تبلیغی بین طلاب و روحانیون است.
وی با اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر احمدی، کارشناس احکام در این دفتر گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دفتر اینکه ایشان از شنبه تا چهارشنبه در تمام ساعات شبانه روز حتی نیمه شب نیز پاسخگوی مسایل و سوالات مردم و مقلدین است.
حجت الاسلام والمسلمین آیت میردامادی در پایان تصریح کرد: دفتر نمایندگی آیت الله نوری همدانی در تهران در خیابان ری شمالی، نرسیده به سه راه امین حضور، مسجد و حسینیه همدانی ها واقع است و مؤمنین و مؤمنات می توانند از طریق شماره های 33542533، 33513380، 33705192 و 33705172 سوالات خود را مطرح نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید